teman lame....

Assalamualaikum,salam bloggerr untuk kenalan,kengkawan sahabat dan teman
semoga sihat dan ceria slalu heheh
dibawah hidayah ALLAH yang benar
,semangat baru nieh tgh usaha update blog slalu,haha
bestnyer ari ni dapat contact blik kakak yang aku sayang,kire kenalan,kawan,sahabat dan teman... mase akk form 1 dulu kat MUC huhuh....skang pon sayang lg tu yang cr blik tuh..hhoho
x sangke dapat contact die blik ni pon jasa baik dari kawan kepada kakak 2 jugak huhuhu..thankz kak awie moga selamat lah bersalin dalam bulan ni gak..chayok2 semoga bahagia dengan kelahiran baru...insya-Allah..

aku contact die ble dapat je num dari kawan dier....dah lame x dengar suare dier cam terubat je rindu...yang paling aku rase best die x berubah pon tetap peramah n poyo2 cam dulu gak hahahah.....papepon best dapat semula contact ngan dier...
terasa ukhuwah 2 berpanjangan...

kakak yang aku sayang nieh aku kenal dier mase 2 coznya aku 1 bilik ngan dierr katil dekat plak hhehehe..jadi bestfrend jap hhuuuhuh..
aku ske bekawan ngan dierr die coz die lebih matang dari usianya...tapi aku je x reti2 nak jadi matang umur makin tue tapi still cam budak2 x ckup akal...heheh..
saat yang aku paling terharu bile cikgu bg aku kerja banyak gile uat latihan dalam 10 mke surat bagi hari ni esok nak (subjek ape aku x berape ingat dah)...aduh pening terpakse la..bersengkang mate uat sampei kol 3 pagi dengan bercahayakan lampu koridor jer..x leh bukak lampu coz nak kene rotan ngan warden leh ler huhu..mase 2 warden garang giler....mase zaman junior skola menengah still lagi takut nk nakal2 niey huhuhu...

mase 2 la die temankan aku sampai tertido2 kat simen yang sejuk n berdebu 2 ...mase 2 la aku start rapat tol ngan dierr kemane aku g skolah, prep makan, mandi, masjid sume ngan die tp x la slalu..muak gak kalo slalu..tapi peliknya aku x pernah jumpa dalam perkarangan skola x tau la kenape die slalu ponteng kot hhehehe gurau je kak hhuhu.....kat hostel jerr slalu same2 hmmmmm...
banyak jugak kenangan manis aku ngan dierr...kawan ngan die uat ramei orang jeles hahah maklumlah die diantara kakak-kakak feberet diorang dalam dorm aku tuh hahah....kalo gado2...die slalu backup aku...sbb aku x salah ...terase ade orang jage slpas parent aku huuhuh..huhuhuh...

tapi lepas aku masuk form 2 die x de coz da bih da ...sedey tol mase 2...ble die xde aku jadi banyak ckp dari selalu...nakal,banyak la keje haram yg aku uat (maksudnya kesalahan yg teruk yng biasenyer kurang digemari oleh budak2 baik kat MUC 2 heheheh)

2 la aku punyerlah x ckp akal tetibe je ngengade mase 2..banyaklah sampai gado2 ngan budak bilik sampai berbulan x tegur(kire kes kene buli la ni) akhirnya aku mintak pindah skola x ke menyusahkan parent erm terok tol...ermmm,,, ala bukan keje terkutuk erk...nauzubillah la nk uat kerja terkutuk2 niey..

alkisah dipendekkan cam 2 lah aku kenal dierr...itu insan yang bernama
NUR MASTURAH BT YULAM MUSTAPHA
skang dia dah kahwin anak da 3 huhuh omak orang dah...
baru aku dapat contact die balik .....tp ape yang penting
aku still lg kakak org adik bongsu br 5 bulan heheheh
papepon succes2 pade k.mas yerkk
selamat menjual roti dan kek di sebuah kedai kek dan roti...
kat sg petani kedah huhuh
semoga berbahagia disamping keluarga tersayang
boley dapat 'cup cake ' free heheheh

kak mas n husband dier ...


0 Comments:

Post a Comment



About Me

My photo
Bandar D..Raja, K..Kangsar, Malaysia
Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

About this blog

selamat datang kepada semua kengkawan blogger yang sudi melawat atau pun yg tersesat..terima kasih.