Salam....
aku baru je balik dari dari majlis kat atas 2 ..erm boley la tahan..2 pon sbb aku lapar da seharian x makn asik mengadap asignment jerr ... jadi aku pon datang gak...aku makan banyak gak coznyerr br sampai separuh jalan dah kenyang teramat sgt plak disebbkan da amik banyak terpakse la telan bg habis rugi lah da... bayar coz I LOVE MY MONEY hihihi ...agaknye perut ni malu ble makan ramai orang hahah x bley blah...tp sebenarnyer aku mmg nak meraikan malam tersebut ...x lama lg aku mybe aku pon x dok kat hostel ni dah..so datang lah bg memeriahkan majlis hostel uat kali terakhir..minta2 x la bukan yg terakhir hheeheh ye en.warden!huhu...dalam mase yang same aku pon terpaksa menangguhkan midterm usul fiqh...bile lg nk uat makan malam ngan penghuni hosstel yg serba mewah ni heheh...tema malam tersebut adalah arabic style...erm macam2 gaye la aku tgk tadi ...dengan berserban,jubah,macam2 la aku pon x reti nk sebut...haaaa kurta..erm macam2 lah...ade main tukar2 hadiah huhuh bleh tahan la hadiah yg aku dapat,hadiahnyer tabung burger...motif hadiah 2 ditakdirkan untuk aku,rasenye la kan org yang bw hadiah 2 suh makan n menabung kepada yg terime hadiah beliau haahhaahah....terime kasih...
...i LOVE money...
(korang mesti salah anggapkan bile aku slalu cakap I LOVE MONEY kan )....ingat aku ni mate duitan erkk...heheheh sebenarnye aku n ALLAH je yg tau kenape aku cintakan wang.....huhuh..ah x kisah la kan...cete pasal len erk...berbalik pade hadiah tadi adela sorang kawan aku ni dapat hadiah dari siswa...siswa n da geng ni rupanya dah letak bende dalam hadiah diorang pe lagi kecoh le ...ade ke letak riang2 dalam kotak tu hampeh tol korang nih! alahai siswa...ni kes PENGANIAYAAN nieh...hmmm...xpelah jadi pemanis malam tadi kenangan yang x leh blah...aku x dpat la upload gmbar mase majlis 2 tdi ..kene mintak kat tukang amik gambo...siap ko zahir kalo amik gmbar aku tengah makan!! ...sok2 aku upload gambor erkk...taaaa....

0 Comments:

Post a Comment



About Me

My photo
Bandar D..Raja, K..Kangsar, Malaysia
Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

About this blog

selamat datang kepada semua kengkawan blogger yang sudi melawat atau pun yg tersesat..terima kasih.